חלום של 20 שנה בגג

אדריכלות נוף:

אדריכלות נוף:

חגי תדמור

שטח הגג:

שטח הגג:

100 מ"ר

ביצוע:

ביצוע:

מעיין גנים

תאור:

לפני 20 שנה רכש הלקוח דירה עם גג גדול מעליה.  החלום שלו היה להקים על הגג גינה יפה, פרגולה ופינות ישיבה ומרגוע, ולארח משפחה וחברים על הגג. אך הילדים היו קטנים והגג החשוף שימש  אותם למשחקי כדורסל וספורט, וגינה הייתה חוסמת את מרחבי הגג.

עברו השנים, הילדים גדלו, וכעת הגיע הזמן להגשים את החלום. בתכנון מפורט מאד מצאנו איך להתעלות מעל הציפיות של הלקוח.

עיצוב של תנועה אור וצל, יוצרים גג מרתק ומפתיע , המזמין את הדיירים ואורחיהם לבלות ביחד, בנוף ובאוויר הפתוח.

עצי צל ופרי נשתלו בחלק הדרומי, פרגולה גדולה ורחבה נבנתה מעל השטח העיקרי,  וגינה שופעת בשיטת "גגות ירוקים" נשתלה סביב פינות הישיבה.
רגע לפני השתילה, התברר כי בצד הצפוני הולך להיבנות בניין גבוה יותר- והעצים הנמוכים שתוכננו הוחלפו בברושי כפר הנגיד ואלונים צריפיים.  מטבח חוץ גדול נבנה, קירות חופו בלבני בריק,  3 פינות ישיבה ופינת אוכל מרווחת תוכננו בקפידה כדי לאפשר אירוח גדול עם מרווח נשימה לכולם.

מסך גדול ומקרן מזמינים את האורחים לצפות באירועי ספורט, מאווררים גדולים משפרים את האווירה גם בשיא הקיץ, ותאורה מתוכננת לפי במיוחד לכל אירוע משלימה את העיצוב.

הגג משתנה ומרתק בכל עונה, עצי כליל החורש פותחים את האביב בפריחה מהממת,  מטפסים פורחים ללא הפסקה ומעניקים פרטיות לחלונות החדרים שעל הגג,  עצי ליצ'י ולימון משמחים בפירות שימושיים, צמחי תבלין ותה מציצים בין השיחים והפרחים.

" בכל יום בשנה יש צמחייה פורחת על הגג, כל פעם משהו אחר, זה ממש מרתק ומושך לעלות לגג ולהנות מההפתעות של הטבע"

"אנחנו ממש חיים על הגג, העיצוב והתוצאה הם בדיוק מה שחלמתי עליו לפני 20 שנה" מספר הלקוח.

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן