עיצוב גינה ? מרגישים את הקסם?

עיצוב גינה אדריכל נוף - כל הקסם חגי תדמור

ב גינה אדריכל נוף חגי תדמור 4

מרגישים את הקסם?
~~~~~~^~~~~~~~
לפני כמה שבועות ביקרתי בנסיבות עצובות אצל לקוחות יקרים שלי.
היה ערב גשום וקר מאד, ולמרות המעבר החטוף בגשם שוטף, מהשער אל הדלת, לא יכולתי שלא לעצור ולהרגיש שוב את הקסם.
נכון, סיימתי את הפרויקט המיוחד הזה לפני 14 שנים. וכבר כמה שנים לא יצא לי לבקר, ואולי דווקא בגלל המרחק והזמן, הרגשות שהמראות במעבר החטוף הזה, חזקים מתמיד.

כאשר תכננתי את הנחלה הזו, היו שני דברים שלא ניתן להפריז בחשיבותם. הראשון, בסיור הראשון בבית ובגן מיד, גיליתי שהבית קרוב ופונה אל הכביש והנחלה העצומה מאחור בעצם מוסתרת ע"י רכס נמוך ומשקיפה אל הרי ירושלים. הבית עמד לעבור שיפוץ יסודי, ממש, בניה מחדש והתוכניות הראשוניות לא לקחו את הנוף הזה בחשבון.

מיד הצעתי להפוך את תוכנית הבית, ולמקם את הבריכה לאורך כדי שתוביל את המבט מחדר העבודה, המטבח והסלון אל האופק של הרי ירושלים. "והרכס הקטן – מסתיר הכל" טענו הלקוחות והאדריכלים. אין בעיה, עניתי, אני מייד משטח אותו, ופותח מראה מטורף לנוף.

הדבר השני היה עיצוב גן הכניסה לבית, "החלק הכי שימושי בגן, היא הכניסה" כך הסברתי, אני יוצר לכם גן כניסה מסתורי, שתוך כדי המעבר בו אנחנו עולים ועולים, ולאט לאט נגלה אגם קטן, מעליו הבית כולו, ובהמשך הנוף הפתוח לאופק.

וכך היה, בסיום התכנון, ביצעתי את הפרויקט כולו, כקבלן ראשי, כולל שיפוץ ענק של הבית עצמו, ממש הריסה של כל הפנים למעט השלד, בניית תוספות, ועבודות גמר ברמה הכי גבוהה. וכמובן בניית כל מתחם החוץ: הפיתוח והגן, כולל אגם, בריכות שחיה, ספא, פרגולות ענק, חניות, שבילים צמחייה ותאורה.

הפרויקט התנהל בלוח זמנים צפוף ומדויק, והלקוח שהיה אדם מקסים, מנכ"ל מנוסה של החברות הגדולות במשק, והיה ידוע בקשיחותו וקפדנותו, היה כל כך מרוצה, וצייד אותי במכתב המלצה.

אז כן, חברות נשארת אצלנו בלב המון שנים, וגם אם לא נפגשים, רגשי החיבה, ההערכה והאהבה ממשיכים להרחיב את הלב. וכאשר אני עובר בשביל הקסום הזה שוב, הכל חוזר אליי…….. אז אני מודה לכם שוב לקוחות יקרים, גם ממרחק הזמן, שבחרתם בי לתכנן את החוויה העיקרית בבית בגן ובחיים שלכם, והפקדתם בידי את הביצוע המורכב של הפרויקט הענק הזה.

ואם גם אתם אהבתם את הקסם הזה, שתפו את הפוסט כדי שיגיע לעוד אנשים, חלקם ישמחו לקחת ממנו משהו בעתיד.

ומי שכבר עכשיו חולם, או מתכנן נחלה, בית, גינה – אדריכלים, מעצבים, ובונים, ורוצה שהקסם הזה יוביל את החוויה בחיים ובפרויקט – מוזמן להיכנס לאתר ולהשאיר לנו פרטים. Www.m-ganim.com

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן