השילוב שיש בין ריהוט גן לעיצוב גינות

אין זה חשוב כמה גינתכם יפה ונעימה תמיד ביכולתכם לשפרה באופן משמעותי ביותר ותוכלו לבצע זאת באמצעות ריהוט גן.

ריהוט גן יכול לשנות את אווירת הגינה באופן משמעותי בעצם כך שתוסיפו לה איזה מן ערסל או מיטה שיזוף יכולה גינתכם להפוך לנעימה ומגוונת .בנוסף לכך ניתן לכוון את אופן עיצוב הגינה לסקטורים מסוימים של גינות למשל גינת אירוח ,בגינת אירוח נוכל לשלב גם שולחן רחב אשר יכול לספק את צרכיהם של האורחים בכך שתוכלו להשתמש בו למטרות אירוח כמו השמת צלחות מזון ומשקאות בעת שאתם מארחים חברים או משפחה .

ניתן גם לכוון את אופן עיצוב הגינה למטרות משחק של ילדים ניתן להשים ריהוט גן  בעל פינות מעוגלות ולא גבוה במיוחד על מנת שילדינו יוכלו לשחק בגינה בבטחה וניתן להשים בגינה ולשלב בה גם פינות משחק ומתקנים המיועדים למשחק של ילדים .

ישה גם האפשרות של עיצוב גינה על פי אקלים למשל במדינות חמות בעלות שמש חזקה ניתן להשים מיתות שיזוף אשר יוסיפו ליופייה דל הגינה ויכולה להוות מענה לרוצים בשיזוף תוך שמירה על כללי הבטיחות בשמש או לחילופין במדינות גשומות ניתן להשים סככות אשר יכולות לשמש כמכסה מן הגשם ובכך יהיה ניתן להציב בינה הרצויה פינות אירוח ופינות עישון להנאת המתארחים בגינה.

ניתן להשתמש במתכת גם כן בגלל היכולות הרב שימושיות שלה כמו היכולת של התכלות איטית ועמידות של החומר אך יש לוודא שהמתכת צבועה בחומר ידידותי לסביבה שאינו פולט חומרים כימיים רעילים לאדם ומזיקים לסביבה.

כללים לעיצוב הגינה הביתית שלכם

  • ריהוט גן מומלץ להשתמש בעץ יוצר חמימות הינו בעל עמידות גובהה ומשדר חמימות ומשפחתיות באווירת הגינה אשר ברצונכם ליצור המראה של העץ הינו מראה קלאסי לגינתכם.
  • אם ברצונכם ליצור אוירה רשמית בתוך גינתכם מומלץ להשתמש בפסלים .הפסלים עלולים לגרום לגינתכם לקבל אווירה ייצוגית להפליא ומומלצת בחום לאלו המעוניינים ליצור אווירה שכזו .
  • מזרקה לעומת זאת יכולה ליצור רושם ומראה של גינה אשר משדרת רומנטיקה ואווירה נעימה ונינוחה.
  • השימוש באבן טבעית יכול לגרום לתחושה של מראה חם וארצי לגינה.
  • תאורה הינה מומלצת באזורים בהם האור אינו משמעותי וחלש וכך תוכלו ליצור אוירה רומנטית בגינה שלכם .ניתן גם להשתמש בתאורה צבעונית להוספת צבע ועניין לגינה, אורות עמומים מומלצים גם כן.
  • בנוסף הצבעים של הקירות הגובלים בגינה הינם משמעותיים ביותר צביעה בצבעים מרגיעים יכולים להקנות לגינה אוירה רגועה ונינוחה.
  • פרחים יכולים להוות לגינה קישוט נאות ואכן מכנים לגינה מראה חמים וטבעי אשר גם הוא משרה אוירה רגועה ופסטורלית.
  • מראה הגינה שלכם מקרין משהו על אישיותכם ויכול להועיל לרמת האירוח שלכם בביתכם לכן השתמשו בכללים בתבונה ובחרו בקפידה את הגינה אשר תתאר אתכם ואת אישיותכם בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, זה לא משנה מה גודל הגינה, מה התקציב שלכם או מה המצב האסתטי שלה. עם רצון לטפח אותה, היא יכולה להפוך בעזרת הטיפים האחרונים לגינה שתעורר קנאה בקרב כל השכנים! תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם באמצעות השכרת מיניבוס להעברת ציוד או באמצעות טנדר של חבר.

 

לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות חייגו 072-3307121

    דילוג לתוכן